Η πρώτη δοκιμαστική λειτουργία της γραμμής έγινε στις 7/7/1895 ενώ τα επίσημα εγκαίνια πραγματοποιήθηκαν στις 10/03/1896. Το 1891 το δίκτυο άρχισε την παραλαβή των ατμαμαξών έτσι ώστε το 1896 το τροχαίο υλικό να αποτελείται από τρεις ατμάμαξες, τέσσερα επιβατικά και τέσσερα εμπορικά βαγόνια.

Η ντιζελοκίνηση στη γραμμή Διακοπτού – Καλαβρύτων, ήρθε το 1959. Λόγω της αυξημένης τουριστικής κίνησης το Μάρτιο του 1959 παραλείφθηκαν τρεις αυτοκινητάμαξες από τον Γαλλικό οίκο BILLARD, αποτελούμενες από δύο οχήματα και ένα μεσαίο όχημα παραγωγής ενέργειας (ΟΠΕ).

Από τις αρχές Ιουνίου δρομολογήθηκαν οι νέοι συρμοί του οδοντωτού στη διαδρομή Διακοπτό – Καλάβρυτα . Το επιβατικό κοινό και οι τοπικές αρχές δέχθηκαν τη δρομολόγηση των νέων συρμών με ενθουσιασμό, γιατί αποτελούν μία νέα εποχή για τον "οδοντωτό σιδηρόδρομο" και την ανάπτυξη της περιοχής.
ΔΙΠΛΟΣ ΣΥΡΜΟΣ ΟΔΟΝΤΩΤΟΥ
Συντάχθηκε απο τον/την Administrator
Τρίτη, 21 Ιούνιος 2011 08:47
PDF Εκτύπωση E-mail

Την Κυριακή 12 Ιουνίου 2011 για πρώτη φορά, από την ημέρα που δρομολογήθηκαν οι νέοι συρμοί, το δρομολόγιο των 11:15 πραγματοποιήθηκε με διπλή σύνθεση. Η αιτία ήταν ένα πρόβλημα στο σύστημα κράτησης θέσεων , με αποτέλεσμα ο αριθμός των εισιτηρίων να υπερβεί κατά πολύ τον αριθμό πληρότητας του δρομολογίου (του ενός συρμού). Έτσι για την εξομάλυνση του προβλήματος χρειάστηκε διπλός συρμός για την εκτέλεση του δρομολογίου.

Ύστερα από αυτό το αναγκαστικό γεγονός, ευχόμαστε να «ανοίξει ο δρόμος» των διπλών συρμών, μόνον και όταν υπάρχει μεγάλη ζήτηση.

 

 

 

ΚΕΙΜΕΝΑ,ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ     ΧΡ.ΖΑΧΑΡΗΣ

Τελευταία Ενημέρωση στις Τετάρτη, 25 Ιανουάριος 2012 12:53